Rapportering av olycksfall i förskola/skola
Den här tjänsten kräver inloggningHär kan du som arbetar inom förskola och skola i Lekebergs kommun göra en olycksfallsrapport. Olycksfallsrapporteringen ska göras för att förvaltningen ska kunna följa upp och utvärdera olycksfall inom förskola och skola, och på så sätt kunna förebygga olyckor inom verksamheten i framtiden.
Du kommer att gå igenom följande steg:
Föregående
- Rapportering av olycksfall i förskola/skola
- Uppgifter om barnet/eleven
- Beskriv olyckan
- Skicka in
